Analýza komunikačních chyb manažerů ve vybraném podniku – Bc. Veronika Miklíková
Bc. Veronika Miklíková
Bachelor's thesis
Analýza komunikačních chyb manažerů ve vybraném podniku
Analysis of faults in communication by managers in selected enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační chyby manažerů ve vybraném podniku. Vybraným analyzovaným podnikem je výrobní závod Beroun, který patří pod jednoho z největších výrobců stavebních materiálů v Evropě, tento výrobní závod se zaměřuje především na výrobu střešních krytin a fasádních desek z vláknocementu. Bakalářská práce se skládá z teoretické a aplikační části. V teoretické části budou …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on communication mistakes of managers in a selected company. The selected and analyzed company is a manufacturing facility in Beroun which belongs to one of Europe’s largest manufacturers of building materials. The facility specializes in manufacturing roofing materials and facade boards of fibrecement. My bachelor’s thesis consists of a theoretical part and an applied …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rhny4/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: Mgr. Jan Vaněk
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKLÍKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza komunikačních chyb manažerů ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ayp6i6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Překážky v komunikaci se zaměřením na komunikaci v korporátních společnostech
Michaela Zíková -
Možnosti vzdělávacích programů v muzejních institucích pro rozvoj dětí a žáků s obtížemi v komunikaci
Barbora Kulihová -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek