Uplatňování prvků Montessori pedagogiky při výchově a vzdělávání osob s mentálním postižením – Magdalena Minaříková
Magdalena Minaříková
Master's thesis
Uplatňování prvků Montessori pedagogiky při výchově a vzdělávání osob s mentálním postižením
The application of the Montessori components in upbringing and education of mentaly affected people
Anotácia:
Práce se snaží vystihnout a popsat základní principy Montessori pedagogiky. Cílem je čtenáři přiblížit charakteristiky jednotlivých oblastí výchovy se zaměřením na konkrétní pomůcky. Práce monitoruje využívání Montessori pomůcek při výchově a vzdělávání dětí s postižením. Konkrétně na základních školách praktických a speciálních ve Zlínském krajiAbstract:
The work tries to describe and give a true picture of basic principle of Montessori´s pedagogy. The object is to explain to the reader the characteristics of any education´s areas with any concrete aids. We find in the work the using of Montessori´s aids in the education and training those children, who are handicapped. Especially at the primary schools (practical and special) in the area of the town …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedúci: Olga Krejčířová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINAŘÍKOVÁ, Magdalena. \textit{Uplatňování prvků Montessori pedagogiky při výchově a vzdělávání osob s mentálním postižením}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ays3el/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The European Neighbourhood Policy (ENP) as an element of the Common Foreign and Security Policy (CFSP): The European Neighbourhood Policy (ENP) is an instrument for sustainable security and stability of the EU, by supporting the democratic consolidation of Ukraine and Moldova
Marko Markovski -
Přínos Montessori pedagogiky v edukaci dětí a žáků
Radana Standarová -
Cvičení praktického života u dětí s Downovým syndromem v předškolním věku
Petra HELLEROVÁ -
Soubor praktických cvičení pro výuku Obecné biologie na 2. stupni ZŠ
Johana ROZLIVKOVÁ -
Analysis of the dependence of economic growth on the level of higher education of the population within the EU cohesion regions
Michal Votava -
English language education of senior citizens in the context of non-formal learning
Veronika Lösterová