Aktuálne trendy v Corporate Social Responsibility – Eunika Šimčíková
Eunika Šimčíková
Diplomová práce
Aktuálne trendy v Corporate Social Responsibility
Aktuálne trendy v Corporate Social Responsibility
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat aktuální trendy v CSR. Teoretická část práce se věnuje vývoji problematiky CSR, základním koncepčním přístupům, motivaci firem k společensky odpovědnému podnikání a dominantním globálním trendům. Praktická část má za cíl zhodnotit relevanci CSR trendů pro jednu z největších firem světa General Electric.Abstract:
The aim of the thesis is to identify current trends in the field of Corporate Social Responsibility (CSR). The theoretical part of the paper deals with the evolution of CSR, the basic conceptual approaches, motivation of companies to adopt responsibile business pracitices, and the dominant global trends. The practical part assesses the relevance of CSR trends for one of the world's largest companies …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je identifikovať aktuálne trendy v CSR. Teoretická časť práce sa venuje vývoju problematiky CSR, základným koncepčným prístupom, motivácii firiem k spoločensky zodpovednému podnikaniu a dominantným globálnym trendom. Praktická časť má za cieľ zhodnotiť relevantnosť CSR trendov pre jednu z najväčších firiem sveta General Electric.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Barbora Pencová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29694
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia