Bc. Lenka Poláková
Master's thesis
Efektivní merchandising
Effective merchandising
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na efektivní merchandising, jehož metody byly použity v podniku Jednota, spotřební družstvo v Uherském Ostrohu. Teoretická část se zabývá marketingovým pojmem merchandising a jemu blízkými metodami a pojmy. Praktická část se zaměřuje na konkrétní využití metod merchandisingu a jejich vyhodnocení pomocí statistických metod. Cílem práce je zhodnocení aktuálního stavu merchandisingu …viacAbstract:
The thesis deals with effective merchandising. The methods of effective merchandising were used in co¬-operative Jednota, Uherský Ostroh. The theoretical part engage in marketing term „merchandising“ and also address methods and terms, which are close to the mentioned term. The practical part centre on concrete use of the merchandising methods. This part also evaluates the outcome of used methods, …viacKľúčové slová
Merchandising vizuální merchandising category management privátní značka nákupní chování zákazník potřeba marketing marketingová komunikace t-test dotazníkové šetření metody výzkumu. Merchandising visual merchandising private label shopping behavior customer need marketing communication questionnaire survey research methods.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zikqz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Edita Jansková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Merchandising jako marketingový nástroj
Ema Tresová -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť
Kristína Kováčová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr