Analýza konkurenčního prostředí firmy XY – Michael Fafílek
Michael Fafílek
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí firmy XY
Analysis of Competitive Environment of Company XY
Anotace:
Cílem bakalářské práce je udělat analýzu konkurenčního prostředí firmy XY. Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními pojmy ohledně konkurence, SWOT analýzy a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Praktická část bakalářské práce se bude zabývat analýzou konkurenčního prostředí firmy. Dále se bude zabývat maloobchodními konkurenty, největšími velkoobchodními konkurenty a největšími e …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is analysis of competitive environment of the company XY. The theoretical part deals with basic concepts of competition, the SWOT analysis and Porter's five forces analysis. The pracical part deals with analysis of competitive environment of the company. Further there will deal with retail competitors, the biggest wholesale competitors and the biggest e-shops. Further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fafílek, Michael. Analýza konkurenčního prostředí firmy XY. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Význam a využití SWOT analýzy pro vybranou firmu
Zdeňka FORMÁNKOVÁ -
SWOT analýza společnosti ZDV Krchleby
Jan Kristek