Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Karolína POLÁKOVÁ
Bc. Karolína POLÁKOVÁ
Diplomová práce
Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí
The influence of mandatory pre-school education on children from backrounds
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou povinného předškolního vzdělávání a jeho vlivu na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí. Teoretická část zpracovává témata předškolního vzdělávání, kognitivního a sociálního vývoje předškolních dětí ze sociálně znevýhodněných rodin. Zejména se jedná o otázky povinné předškolní docházky a jejího vlivu na snížení nerovnosti ve vzdělávání. Empirickou část tvoří …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of compulsory pre-school education and its impact on children from socially disadvantaged backgrounds. The topics dealt with in the theoretical part are pre-school education, cognitive and social development of pre-school children from socially disadvantaged families. Especially focusing on the issues of compulsory pre-school education and its impact on reducing inequalities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁKOVÁ, Karolína. \textit{Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ayzdw3/.
Jak správně citovat práci
POLÁKOVÁ, Karolína. Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Tereza Šimková -
Vztah předškolního vzdělávání k sociální a emoční inteligenci
Linda Procházková -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání se zaměřením na podporu předškolního vzdělávání
Šárka ŠILHANOVÁ -
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Lucie Hátlová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Lucie HORELICOVÁ