RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA – Dita GEROVÁ
Dita GEROVÁ
Bakalářská práce
RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA
FAMILY AS A FACTOR INFLUENCING THE CHOICE OF APPRENTICESHIP OR STUDY
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o rodině jako faktoru, který ovlivňuje dítě při výběru povolání, výběru školy pro svou profesi a plánování kariéry. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na atributy rodiny, funkce rodiny, komunikaci v rodině a rodinné prostředí. Obsahuje vývoj jedince v konkrétním období a pojem osobnost. V praktické části prozkoumávám, na základě analýzy rozhovorů, jaké jsou nejvýznamnější …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the family as a factor that influences the child in choosing their career, choosing a school for their profession and career planning. The theoretical part of the thesis is focused on family attributes, family functions, communication within a family and family environment. It includes development of individuals in a particular period and the concept of personality. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GEROVÁ, Dita. RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění marketingové komunikace rodinné firmy BufetCZ
Filip Motejl -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s.
Petr Caska -
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
Martin Blažek -
Marketingová komunikace rodinné firmy Luxsense s.r.o.
Martin Neubert -
Návrh marketingové komunikace vybrané rodinné firmy
Pavel Král -
Návrh efektivní komunikace rodinného řeznictví
Robert Šafránek