Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem – PhDr. Ivo SPILKA
PhDr. Ivo SPILKA
Bakalářská práce
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Exploitation of Applied Cognitive Behavioral Analysis in Complex Development Program Focused on Social-emotional Learning and on Problem Behavior Reduction in Adolescents Diagnosed with Asperger Syndrome
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou práce s dospívajícími, u kterých byl diagnostikován Aspergerův syndrom. Na základě implementace vlastního rozvojového projektu potvrzuje efektivitu využití kognitivně behaviorálních technik při sociálním učení, nácviku komunikačních dovedností a také při řešení problémového chování. Představuje i další možnosti, jak jejich účinky zintenzivnit - zejména prostřednictvím …víceAbstract:
This Bachelor Thesis work puts mind to questions how to effectively work with adolescents they were diagnosed with Aspereger's Syndrome. Based on author-led concrete development project, it proves the high efficiency of cognitive behavior techniques for the social learning and the training and improvement of communication skills or additionally for problem behavior solving. Together with those frequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Palová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SPILKA, Ivo. \textit{Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/azf82q/.
Jak správně citovat práci
SPILKA, Ivo. Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita ekonomické a finanční pomoci rozvojovým zemím
Markéta Železná -
Kognitivně behaviorální terapie insomnie
Lukáš Kolomazník -
Kognitivně behaviorální přístup v párové terapii
Veronika Dacerová -
Sociální práce s uplatněním metod kognitivně-behaviorální terapie u drogově závislých osob v kontaktním centru.
Ivana SVÍTKOVÁ -
KONTROLOVANÉ PITÍ ALKOHOLU PO ABSOLVOVÁNÍ KOGNITIVNĚ BEHAVIORÁLNÍ TERAPIE
Gabriela ZAGYI -
Mentální bulimie a možnosti její léčby se zaměřením na kognitivně - behaviorální terapii
Kateřina Prokopová -
Zkušenost gestalt terapeutů a kognitivně behaviorálních terapeutů s výcvikem v jejich směru
Lucie Sentenská -
Léčby fobických poruch metodou postupné expozice za využití virtuální reality
Světlana LALÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva