Daniela Broncová

Master's thesis

Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR

Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
  • Vedúci: Hana Machková
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4368