Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR – Daniela Broncová
Daniela Broncová
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4368
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4368
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová -
Tvorba marketingové strategie pro e-obchod se selektivní kosmetikou
Jan Martinec -
Marketingové strategie značky ANAS Crystal Care
Linda Brožová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
Eva RÖHRICHOVÁ -
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
Kateřina Rosická