Lucie Hašková
Bachelor's thesis
Výzkum nákupního chování spotřebitele
Consumer behavior research
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem chování českého spotřebitele při nakupování vánočních dárků. Cílem práce je charakterizovat nákupní chování spotřebitelů v Praze při nakupování dárků a zároveň spotřební chování různých věkových a sociálních skupin, rovněž i rozdíl mezi muži a ženami.Abstract:
The major part of this work is a consumer behavior research in process of buying christmas presents. The goal of this work is to describe a consumer behavior of Prague's customers in process of buying christmas presents, also describe a a consumer behavior of different age and social groups, as well as the difference between men and women.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25590
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Lenka Turnerová
- Reader: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25590
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Vliv dětí na nákupní chování rodiny
Kateřina Martínková -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Analýza stylistických prostředků užívaných v inzerci z důvodu většího účinku na spotřebitele
Milada Haasová -
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková