Komparace sociálních sítí a digitální komunikace České republiky a Portugalska – Lucie Eretová
Lucie Eretová
Master's thesis
Komparace sociálních sítí a digitální komunikace České republiky a Portugalska
Comparison of social networks and digital communication in the Czech Republic and Portugal
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou digitální komunikace České republiky a Portugalska prostřednictvím oficiálních webů a marketingové komunikace skrze vybrané sociální sítě s následnou komparací obou zemí.Cílem je zanalyzovat a porovnat komunikaci jednotlivých regionů v rámci sítě a zdrojového trhu a odhadnout a vyhodnotit dopady marketingové komunikace na znalost značky a příjezdů do destinace.Práce …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of digital communication in the Czech Republic and Portugal through official websites and marketing communication, focus on selected social networks with subsequent comparison of these countries.The thesis aims are to analyze and compare the communication of individual regions within the network and the source market, estimate and evaluate the impact of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79290
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Jan Herget
- Reader: Petra Sochorcová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79290
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
Eliška Střílková -
Možnosti ubytování pro turisty z České republiky a jejich rozdělení v oblasti bulharského střediska Burgas a blízkém okolí.
Karolína Kreuzigová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
WordPress jako platforma pro self-promotion
Lukáš Vacek -
Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites
Beáta HARAZINOVÁ -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
Evaluation of online store design and promotion strategies
Jiří Kutáč