Komparace sociálních sítí a digitální komunikace České republiky a Portugalska – Lucie Eretová
Lucie Eretová
Diplomová práce
Komparace sociálních sítí a digitální komunikace České republiky a Portugalska
Comparison of social networks and digital communication in the Czech Republic and Portugal
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou digitální komunikace České republiky a Portugalska prostřednictvím oficiálních webů a marketingové komunikace skrze vybrané sociální sítě s následnou komparací obou zemí.Cílem je zanalyzovat a porovnat komunikaci jednotlivých regionů v rámci sítě a zdrojového trhu a odhadnout a vyhodnotit dopady marketingové komunikace na znalost značky a příjezdů do destinace.Práce …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of digital communication in the Czech Republic and Portugal through official websites and marketing communication, focus on selected social networks with subsequent comparison of these countries.The thesis aims are to analyze and compare the communication of individual regions within the network and the source market, estimate and evaluate the impact of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79290
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Petra Sochorcová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79290
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
Eliška Střílková -
Možnosti ubytování pro turisty z České republiky a jejich rozdělení v oblasti bulharského střediska Burgas a blízkém okolí.
Karolína Kreuzigová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
WordPress jako platforma pro self-promotion
Lukáš Vacek -
Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites
Beáta HARAZINOVÁ -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
Evaluation of online store design and promotion strategies
Jiří Kutáč