Theses 

Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit – Ing. Vojtěch Michel

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika

Ing. Vojtěch Michel

Diplomová práce

Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit

Sales Strategy of Design Lighting Collections Made by Lasvit

Anotace: Cílem této diplomové práce je seznámení se ze vznikající strategii prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit a zhodnocení její kompletnosti, funkčnosti apod. Tato práce analyzuje vznikající strategii z několika různých úhlů, jako jsou: stanovení obecné strategie, cenové strategie, strategie budování značky, mezinárodně obchodní strategie a retailingové strategie (strategie maloobchodního prodeje). Analýza ukazuje, že nově vznikající strategie je v základu dobře vymyšlená a prozatím dobře realizovaná, skýtá však prostor pro vylepšení. Zákazníci i konkurence na trhu s kolekcemi designových svítidel je velice náročná a lze uspět jen s vhodnou kombinací dobře zvolené cenové politiky, dobře vymyšlené a aplikované obchodní strategie a silnou obchodní značkou.

Abstract: In this thesis, I present the sales strategy of design lighting collections made by Lasvit that has been developed recently. I have evaluated how complete it is and whether it works well. I have analyzed various aspects of that strategy, such as the general strategy determination and the pricing, brand building, export and retailing strategies. The analysis shows that the new strategy is basically well thought out and that it has been implemented well so far. Nevertheless there is a room for improvements. Customers in the market of design lighting collections are quite demanding and market competitors are very hard and only the right combination of a well chosen pricing policy, well thought out and applied business strategy and a strong brand can lead to a success.

Klíčová slova: Marketingová strategie, SWOT analýza, Cenová strategie, Strategie budování značky, Mezinárodně obchodní strategie

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
  • Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://stag.tul.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=28627 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Jak správně citovat práci

Michel, Vojtěch. Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 11. 2018 00:22, 46. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz