Bc. Denisa Landová

Diplomová práce

Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y

Marketing Communication aimed at Generation Y
Anotace:
Tato diplomová práce přináší ucelený obraz nejmladší formované generace současné doby, Generace Y. Formuluje základní charakteristické znaky této skupiny, jejich životní styl, spotřební chování a vztah k současnému komerčnímu prostředí a technologiím. V souvislosti s tím mapuje nové trendy, které jsou využívány v marketingové komunikaci právě pro komunikaci s touto cílovou skupinou. V praktické části …více
Abstract:
This thesis provides a comprehensive picture of Generation Y - the youngest generation, currently formed. Thesis formulates this group’s typical features, lifestyle, customer behavior and attitude to current commercial sphere and new technologies. In connection with this field, this thesis conducts a survey of new marketing communication’s trend in connection with this target group. In the second part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní