Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y – Bc. Denisa Landová
Bc. Denisa Landová
Master's thesis
Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y
Marketing Communication aimed at Generation Y
Abstract:
Tato diplomová práce přináší ucelený obraz nejmladší formované generace současné doby, Generace Y. Formuluje základní charakteristické znaky této skupiny, jejich životní styl, spotřební chování a vztah k současnému komerčnímu prostředí a technologiím. V souvislosti s tím mapuje nové trendy, které jsou využívány v marketingové komunikaci právě pro komunikaci s touto cílovou skupinou. V praktické části …moreAbstract:
This thesis provides a comprehensive picture of Generation Y - the youngest generation, currently formed. Thesis formulates this group’s typical features, lifestyle, customer behavior and attitude to current commercial sphere and new technologies. In connection with this field, this thesis conducts a survey of new marketing communication’s trend in connection with this target group. In the second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o3fz5/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová