Bc. Denisa Landová

Master's thesis

Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y

Marketing Communication aimed at Generation Y
Abstract:
Tato diplomová práce přináší ucelený obraz nejmladší formované generace současné doby, Generace Y. Formuluje základní charakteristické znaky této skupiny, jejich životní styl, spotřební chování a vztah k současnému komerčnímu prostředí a technologiím. V souvislosti s tím mapuje nové trendy, které jsou využívány v marketingové komunikaci právě pro komunikaci s touto cílovou skupinou. V praktické části …more
Abstract:
This thesis provides a comprehensive picture of Generation Y - the youngest generation, currently formed. Thesis formulates this group’s typical features, lifestyle, customer behavior and attitude to current commercial sphere and new technologies. In connection with this field, this thesis conducts a survey of new marketing communication’s trend in connection with this target group. In the second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní