Vnímání trestu žáky 2. stupně ZŠ ve školním a rodinném prostředí – Bc. Monika Nešporová
Bc. Monika Nešporová
Bakalářská práce
Vnímání trestu žáky 2. stupně ZŠ ve školním a rodinném prostředí
Perception of Punishment by Lower Secondary Student in school and family
Anotace:
Tato práce má za cíl podrobně prozkoumat problematiku vnímání trestu jedinci v adolescentním období. Záměrem je zjistit, jak tresty vnímají a také jaký na ně mají názor. Teoretická část se zabývá postihnutím všech pojmů ze zkoumaného tématu za pomoci odborné pedagogické literatury a srovnáním názorů na tuto problematiku erudovanými odborníky. Praktická část se kvantitativně zabývá náhledem do dětského …víceAbstract:
Annotation The aim of this thesis is to explore the issue of punishment perception among individual of adolescent age. The intention is to find out, what is their view and opinion on this matter. The theoretical portion deals with description of all the terminology from the topic using pedagogical literature and comparison of the opinions of educated professionals. The practical portion deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dxfs6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rodinné prostředí a jeho vliv na školní zralost a školní připravenost dítěte.
Soňa STARYNSKÁ -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová -
Vliv způsobu výchovy v rodině, rodinného prostředí a sourozeneckých konstelací na školní prospěch dítěte
Sabina Tajovská -
Rodina a rodinné prostředí jako jeden z významných činitelů ovlivňujících školní úspěšnost žáka
Eva Radová -
Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků 1. st. ZŠ v kontextu rodinného prostředí
Magdaléna Gorčíková -
Problémové aspekty v romském rodinném prostředí ve vztahu ke školní úspěšnosti
Monika Daňková -
Vliv rodiny a rodinného prostředí na školní úspěšnost dětí na druhém stupni základní školy
Martina NOVÁKOVÁ -
Vliv nefunkčního rodinného prostředí na školní prospěch dítěte
Pavlína HÖRLOVÁ