Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily – Bc. Zuzana Králová
Bc. Zuzana Králová
Diplomová práce
Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily
Gender types and stereotypes in automotive commercials
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na genderovou stereotypizaci žen a mužů v reklamách o automobilech.Teorie je zaměřená na objasnění pojmů gender, stereotypní uvažování, genderové stereotypy a poté samotnou reklamu a s ní spojenou psychologii, která na zákazníky působí.Praktická část přináší kombinaci teorie s vlastním výzkumem, jenž byl realizován pomocí kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on gender stereotyping of women and men in the car TV commercials.The theoretical part explains terms as gender and stereotype, another advertisement, TV commercials and psychological aspects in commercials.The practical part is dedicated to a research. The research is conducted via combination of qualitative and quantitative analysis. This part aims to find out the respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI)
Lenka Petrová -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Využití DEA modelů v oblasti TV reklamy
Jan Malý -
Humor a erotika v TV reklamě
Thi Nam Binh Ninhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva