Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Kateřina Forgáčová
Bc. Kateřina Forgáčová
Bakalářská práce
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu. Cílem práce je charakterizovat privátní značku jako nástroj marketingu. První část práce se zaměřuje na teoretický rozbor tématu, který je zpracován pomocí odborných knih a internetu. Aplikační část je zaměřena na vnímání privátních značek lékáren Dr. Max spotřebiteli. Tato část je zpracovaná pomocí vlastního výzkumu …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Private brand as a business communication tool. The aim of the thesis is to characterize private brand as a marketing tool. The first part is focused on theoretical analysis of the topic, which has been made according to the information from the internet and reference books. The application part is focused on how customers perceive private brand in Dr. Max pharmacies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lgx0q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Bednářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Privátní značka v obchodním řetězci
Marcela KREJČÍKOVÁ -
Strategie privátní značky
Jana Dudarcová