Bc. Kateřina Forgáčová

Bakalářská práce

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu

Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu. Cílem práce je charakterizovat privátní značku jako nástroj marketingu. První část práce se zaměřuje na teoretický rozbor tématu, který je zpracován pomocí odborných knih a internetu. Aplikační část je zaměřena na vnímání privátních značek lékáren Dr. Max spotřebiteli. Tato část je zpracovaná pomocí vlastního výzkumu …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Private brand as a business communication tool. The aim of the thesis is to characterize private brand as a marketing tool. The first part is focused on theoretical analysis of the topic, which has been made according to the information from the internet and reference books. The application part is focused on how customers perceive private brand in Dr. Max pharmacies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Bednářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích