Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR – Klára Koschantová
Klára Koschantová
Diplomová práce
Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR
The influence of advertising on the expenditure of consumers in the Czech republic
Anotace:
Má diplomová práce pojenává o vlivu současné reklamy na spotřební chování běžného spotřebitele v České republice. První část práce se věnuje reklamě, jejím formám a současným reklamním médiím. Celá jedna kapitola se pak zabývá teorií a chováním spotřebitele, jeho typologií a nákupním rozhodováním. Druhá část práce se opírá o statistiky a poukazuje na prováděné reklamní výzkumy. Poslední kapitola je …víceAbstract:
The main object of my diploma thesis is try to find out if the consumers in the Czech republic are influenced by advertising or not. The first part is focused on advertising, forms and the advertising media. Second chapter deals with the the theory and consumer behavior, the typology and making decisions. Second part is based on statistics and points to the research about advertising. The last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova