Specifika marketingového výzkumu u dětí – Michal Čepek
Michal Čepek
Diplomová práce
Specifika marketingového výzkumu u dětí
Specifications of marketing research conducted with underage respondents
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku etičnosti marketingových výzkumů prováděných s dětskými respondenty. V dnešní době je ochrana dětí ožehavým tématem, proto by odvětví výzkumu trhu mělo používat jen takové metody, které rodiče tolerují a nepovažují je za nebezpečí pro své děti. Pro zachování etičnosti výzkumu trhu vydávají oborové asociace na globální i lokální úrovni etické kodexy. Stanovují …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the ethics of marketing research conducted with underage respondents. Child security is a very hot topic these days; therefore the field of market research should use only methods tolerated by parents. Global as well as local market research associations regularly publish codes of conduct and guidelines dealing with the ethics in market research. However, they define …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39368
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2014
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jan Kolafa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39368
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv televíznej reklamy na dieťa v roli spotrebitel'a
Veronika Parihuzičová -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Eliška Kmochová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
Lucie Slabyhoudová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva