Uplatnění metod programu RWCT v hodinách slohu na gymnáziích – Mgr. Barbora Šteyerová
Mgr. Barbora Šteyerová
Diplomová práce
Uplatnění metod programu RWCT v hodinách slohu na gymnáziích
Anotace:
Diplomová práce Uplatnění metod programu RWCT v hodinách slohu na gymnáziích pojednává o aplikování metod programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (Reading and Writing for Critical Thinking) do výuky slohu na gymnáziích. Hlavní těžiště práce tvoří soubor příprav na hodiny slohového vyučování, které co nejefektivněji využívají postupy a metody, se kterými program RWCT pracuje.Abstract:
My graduation theses called " Exercising the methods RWCT in the composition lessons at High school" concerns the application of methods included in the programme " Reading and Writing for Critical Thinking ". The main purpose of my graduation theses is following, emphasis the preparation methods for the compositon lessons which work with the most effective ways of the RWCT programme.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wttue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické hry ve výuce českého jazyka, literatury a slohu: Modifikace televizních soutěží
Klára PÁVLOVÁ -
Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ
Libor ŠIRŮČEK -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Roads to war – historiographical analyses of the origins of the First World War
Vladimír Ovčáček -
Vyučovací metody metody ve výuce praktického vyučování na středních odborných školách
Jaroslava Voráčková