Využití modelu plynulého učení ve výuce mimo třídu – Mgr. Jana Krejčí
Mgr. Jana Krejčí
Master's thesis
Využití modelu plynulého učení ve výuce mimo třídu
Application of flow learning model in out-of-classroom education
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití a způsob zařazování aktivit vyplývajících z principů plynulého učení do výuky mimo třídu realizované externím lektorem. Jejím cílem je zjistit, do jaké míry ovlivňují aktivity vybrané z modelu plynulého učení přístup, přizpůsobení a práceschopnost žáků ve výuce mimo třídu. Práce popisuje přínosy, ale i bariéry, se kterými se učitelé mohou setkat při takovéto podobě …moreAbstract:
The thesis focuses on the utilization and method of integrating activities derived from the principles of continuous learning into out-of-classroom education conducted by an external lecturer. Its objective is to ascertain to what extent the activities selected from the continuous learning model influence students' approach, adaptability, and productivity in out-of-classroom learning. The paper describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wc6hm/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Iva Frýzová
- Reader: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová