Využití modelu plynulého učení ve výuce mimo třídu – Mgr. Jana Krejčí
Mgr. Jana Krejčí
Diplomová práce
Využití modelu plynulého učení ve výuce mimo třídu
Application of flow learning model in out-of-classroom education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití a způsob zařazování aktivit vyplývajících z principů plynulého učení do výuky mimo třídu realizované externím lektorem. Jejím cílem je zjistit, do jaké míry ovlivňují aktivity vybrané z modelu plynulého učení přístup, přizpůsobení a práceschopnost žáků ve výuce mimo třídu. Práce popisuje přínosy, ale i bariéry, se kterými se učitelé mohou setkat při takovéto podobě …víceAbstract:
The thesis focuses on the utilization and method of integrating activities derived from the principles of continuous learning into out-of-classroom education conducted by an external lecturer. Its objective is to ascertain to what extent the activities selected from the continuous learning model influence students' approach, adaptability, and productivity in out-of-classroom learning. The paper describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wc6hm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Iva Frýzová
- Oponent: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová