Evaluating the L1 Use in the L2 Lessons in Different Grades – Natalie Sideridu
Natalie Sideridu
Bachelor's thesis
Evaluating the L1 Use in the L2 Lessons in Different Grades
Evaluating the L1 Use in the L2 Lessons in Different Grades
Abstract:
Cílem této práce je podrobně se podívat na užití L1 ve výuce L2, přesněji užití češtiny ve výuce angličtiny na základní škole v České republice. Zaměřuje se především na to, zda a jak se liší používání českého jazyka v jednotlivých ročnících, jak moc se čeština v hodinách používá a v jakých situacích učitelé používají mateřský jazyk. Výzkum je založen na pozorování dvou učitelů angličtiny na jedné …moreAbstract:
The aim of this thesis is to look closely at the usage of L1 in the L2 lessons, more precisely Czech language in English lessons in a primary school in the Czech Republic. It mainly focuses on whether and how the use of the Czech language differs in different grades, how much Czech is used and in what situations teachers use their mother tongue. The research is based on observations of two English …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gcoum/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2024
- Supervisor: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Reader: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English Language for Education / English Language for Education
Theses on a related topic
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Vybrané aspekty komunikace v anglickém jazyce u zdravotních záchranářů v v Jihomoravském kraji
Petr Hovězák -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu anglický jazyk v primární škole
Monika ŽEŽULKOVÁ -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Rozvoj poslechových a verbálních dovedností v anglickém jazyce v preprimárním vzdělávání
Zuzana MADERA -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová