Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží – Hana Sýkorová
Hana Sýkorová
Bakalářská práce
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
Marketing in the selected market of industrial goods
Anotace:
Předmětem mé práce "Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží." je přiblížit problematiku stávající situace na trhu, výběr vhodných marketingových nástrojů a navržení vhodné marketingové strategie pro podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá především vymezením základních pojmů, mezi které patří definice marketingu, B2B trh, marketingový mix, analýzy trhu. V praktické …víceAbstract:
The subject of my bachelor work "Marketing on the selected industrial goods market" is to approach the issue of the current situation on the market, the selection of suitable marketing tools and the design of a suitable marketing strategy for the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. The theoretical part of the bachelor work deals mainly with the definition of basic terms, which include the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sýkorová, Hana. Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na průmyslových trzích
Barbora Musilová -
Marketing na sociálních sítích
Tomáš Hejl -
Propagace na B2B trhu
Tereza Korábová -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková