Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market – Ülkem Altunbulak
Ülkem Altunbulak
Diplomová práce
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Marketingové strategie zelených značek a jejich dopady na zelený nákupní záměr: případ českého trhu
Anotace:
Postoje spotřebitelů se změnily ve prospěch ekologicky šetrných a udržitelných produktů. Zatímco udržitelnost a branding byly v posledních desetiletích široce diskutovanými tématy, cílem této studie je prozkoumat účinky vnímané zelené hodnoty na zelené značky, nejdůležitější certifikace udržitelnosti a fair-trade a využití marketingových strategií zelených značek v produktech. jako jsou cereálie, sýr …víceAbstract:
Consumer attitudes have shifted in favour of environmentally friendly and sustainable products. While sustainability and branding have been widely debated topics over the past decades, this study aims to investigate the effects of green perceived value towards green brands, the most important sustainability and fair-trade certifications, and the use of green brands’ marketing strategies in products …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Rafael San José Iglesias
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALTUNBULAK, Ülkem. \textit{Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/b1qomd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91014
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green Marketing
Tereza Budská -
Green marketing
Michael Lerch -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing
Natálie Hefnerová -
Green marketing
Petra Dosbabová -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková