Ülkem Altunbulak

Diplomová práce

Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market

Marketingové strategie zelených značek a jejich dopady na zelený nákupní záměr: případ českého trhu
Anotace:
Postoje spotřebitelů se změnily ve prospěch ekologicky šetrných a udržitelných produktů. Zatímco udržitelnost a branding byly v posledních desetiletích široce diskutovanými tématy, cílem této studie je prozkoumat účinky vnímané zelené hodnoty na zelené značky, nejdůležitější certifikace udržitelnosti a fair-trade a využití marketingových strategií zelených značek v produktech. jako jsou cereálie, sýr …více
Abstract:
Consumer attitudes have shifted in favour of environmentally friendly and sustainable products. While sustainability and branding have been widely debated topics over the past decades, this study aims to investigate the effects of green perceived value towards green brands, the most important sustainability and fair-trade certifications, and the use of green brands’ marketing strategies in products …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
  • Vedoucí: Rafael San José Iglesias
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91014

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities

Práce na příbuzné téma

Všechny práce