Bc. Arsen Kazarjan
Master's thesis
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communication
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na etiku v marketingové komunikaci. Integrace etiky do marketingu a podnikání je stále více aktuálním tématem. V této práci jsou rozebírány některé pojmy spojené s etikou, jako morálka, svědomí a především právě pojem etika. Věnuji se také historickému vývoji etiky a několika významným autorům marketingové komunikace. Analyzuji základní problémy a vztahy mezi etikou …moreAbstract:
The aim of this dissertation is the ethics in communication of marketing, because the intergration in the ethics is more current topic nowadays In this work there are analysed some concepts linked to ethics, like morale, conscience and especially the concept of ethics. I attend to historical developement of ethics and several important authors of communication of marketing. I analysed the basic problems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m50vq/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2013
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Firemní kultura, společenská odpovědnost a interní komunikace společnosti Česká rafinérská a její marketing
Nikola Vejdělková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Nataliia Bundziak -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová