Jana Konečná
Bakalářská práce
Komunikace zdravého životního stylu
Communication of Healthy Lifestyle
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací zdravého životního stylu. Konkrétně si klade za cíl vytvořit analýzu in-store komunikace firmy BIOOO.cz. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se podpory prodeje a osobního prodeje. Jsou zde také definovány výzkumné otázky. Praktická část řeší průběh výzkumných šetření mystery shoppingu a pozorování na prodejně, jejich výsledky, analýzu …víceAbstract:
This bachelor thesis is engaged in healthy lifestyle communication. Specifically, it sets a goal to create a BIOOO.CZ in-store communication analysis. The theoretical part is focused on a specification of terms related to sales promotion and personal selling. There are also the research questions defined in this part. The practical part sorts out the course of the research investigation: Mystery shoppping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečná, Jana. Komunikace zdravého životního stylu. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti
Jana Foukalová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová -
Marketingová komunikace ve firmě Zdravé opalování
Eliška BRAUNOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Aktuální a budoucí vývojový trend zdravého životního stylu, jako silného nástroje marketingové komunikace společnosti Decathlon
Lukáš Wodecki -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michaela Sahajová