Komparativní analýza anglické a české verze propagačních materiálů společnosti IKEA – Nikol HÁJKOVÁ
Nikol HÁJKOVÁ
Bakalářská práce
Komparativní analýza anglické a české verze propagačních materiálů společnosti IKEA
Comparative analysis of the English and Czech versions of IKEA promotional materials
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Komparativní analýza anglické a české verze propagačních materiálů společnosti IKEA" se zaměřuje na to, do jaké míry je potřeba využít lokalizaci a kulturní adaptaci při překladu propagačních materiálů a jaké další překladatelské metody jsou s tímto spojeny. V rámci komparativní analýzy se zaměřím na jednotlivé rozdíly mezi propagačními materiály, zda byla využita lokalizace …víceAbstract:
This bachelor thesis, called "A comparative analysis of the English and Czech versions of IKEA promotional materials," focuses on the extent to which localisation and cultural adaptation are needed in the translation of promotional materials and what other translation methods are involved. Within the comparative analysis, I will focus on the individual differences between the promotional materials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Král
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJKOVÁ, Nikol. Komparativní analýza anglické a české verze propagačních materiálů společnosti IKEA. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Komparativní analýza technického překladu s tématikou leteckého inženýrství
Barbora SVOBODOVÁ -
Komparativní analýza lázeňské, bytové a sportovní architektury v Teplicích před a po roce 1989
Hana SEDLÁČKOVÁ -
Současný vliv Íránu v oblasti Levanty: Komparativní analýza prostřednictvím modelu DIME
Jiří Vojtěch Bláha -
Finanční gramotnost (komparativní analýza výukových materiálů pro 2. stupeň základní školy)
Eva Kubíková -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Lokalizace jako specifický druh překladu
Gabriela MEČLOVÁ -
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
28. 6. 2024