Vliv ruské legislativy na ekonomické chování vybrané firmy ve farmaceutickém odvětví – Maksim Kruk
Maksim Kruk
Bakalářská práce
Vliv ruské legislativy na ekonomické chování vybrané firmy ve farmaceutickém odvětví
The influence of Russian legislation on the economic behavior of selected company in the pharmaceutical industry
Anotace:
Cílem bakalářské práce je ukázat regulaci a vliv státní politiky Ruska na místní farmaceutický trh, cenotvorbu a dále vysvětlit jednotlivé aspekty podnikání ve farmaceutickém odvětví v podmínkách ruské legislativy s využitím příkladu mezinárodní společnosti MSD. První část je zaměřena na podmínky vstupu na ruský farmaceutický trh. Druhá kapitola popisuje cíle a směry státní politiky Ruska v systému …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to show the regulation and influence of Russian legislation on the local pharmaceutical market, price formation; and further to explain individual aspects of business in the pharmaceutical sector in the conditions of Russian legislation using the example of the international company MSD. The first chapter focuses on the conditions of entry into the Russian pharmaceutical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Ilya Bolotov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79584
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Two-tier healthcare: an analysis of the healthcare system in Austria
Katrin Spögler -
An Analysis of the Czech Healthcare System and Its Financing
Marie HORÁKOVÁ -
Současný systém zdravotnictví v ČLR
Barbora Matějková -
Vliv vybraných zájmových skupin v systému zdravotnictví ČR
Lenka Humajová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Vstup produktu na farmaceutický trh v onkologickém segmentu v ČR
Lucie Hnyková -
Zavedení inovativního léčivého přípravku na farmaceutický trh ČR
Lenka Spurná -
Uvedení generického produktu na farmaceutický trh ČR
Jolana Guňková