Zita Prášková

Bakalářská práce

Výstava jako forma sebeprezentace muzea umění

Exhibiton as a form of an art museum selfpresentation
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice výstav v muzeích umění. Zabývá se uměleckými výstavami ze dvou úhlů pohledu - z pohledu muzeologie a z pohledu marketingu. Cílem práce je obě hlediska propojit a získat tak plnohodnotný obraz základního produktu muzea, výstavy. Vedle teorie marketingové strategie jsou rozebrány vybrané aspekty tvorby umělecké výstavy, včetně vlivu kurátora. Část práce nastiňuje …více
Abstract:
The Bachelor's Thesis focuses on exhibitions in art museums. The topic is described from two different points of view - museology and marketing. The aim of the thesis is to interconnect both the views in order to get an adequate image of the basic art museum product, an exhibition. Besides the marketing strategy, particular aspects of the exhibitions creation processes includes the curators' influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Anna Janištinová
  • Oponent: Marek Prokůpek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60125

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management