Výstava jako forma sebeprezentace muzea umění – Zita Prášková
Zita Prášková
Bakalářská práce
Výstava jako forma sebeprezentace muzea umění
Exhibiton as a form of an art museum selfpresentation
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice výstav v muzeích umění. Zabývá se uměleckými výstavami ze dvou úhlů pohledu - z pohledu muzeologie a z pohledu marketingu. Cílem práce je obě hlediska propojit a získat tak plnohodnotný obraz základního produktu muzea, výstavy. Vedle teorie marketingové strategie jsou rozebrány vybrané aspekty tvorby umělecké výstavy, včetně vlivu kurátora. Část práce nastiňuje …víceAbstract:
The Bachelor's Thesis focuses on exhibitions in art museums. The topic is described from two different points of view - museology and marketing. The aim of the thesis is to interconnect both the views in order to get an adequate image of the basic art museum product, an exhibition. Besides the marketing strategy, particular aspects of the exhibitions creation processes includes the curators' influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Anna Janištinová
- Oponent: Marek Prokůpek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60125
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Výstavní prezentace historie skautingu na příkladu Třebechovic pod Orebem
Leona Řadová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Kurátor pro děti a mládež jako sociální pracovník ve veřejné správě
Ilona Přibylová -
T: Vladimír Skalický fotograf, organizátor kurátor
Radek Lepka