Ludmila Zelená
Bachelor's thesis
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Commercial of automotive industry
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá televizní reklamou automobilového průmyslu. Cílem práce je analyzovat reklamu.V teoretické části jsou popsány druhy reklamy a nástroje používané v televizní reklamě.Praktická část popisuje reklamu Škoda Auto a Hyundai. Součástí je rozbor reklam na vozy Škoda Superb a Hyundai i20. Práce je zakončena výzkumem.Abstract:
This bachelor thesis is focused on commercial of automotive industry. The aim of this thesis is to analyse commercial.In theoretical part are described kinds of advertisement and tools which are using in commercial.The practical part describes advertisement of Škoda Auto and Hyundai. This part includes analyses of commercials of vehicles Škoda Superb and Hyundai i20. In the end is research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iva Prokopová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Michal Moravec -
Televizní reklama jako etický problém 21. století
Andrea BARTÍKOVÁ -
Reklama a děti/dospívající
Petra Pichová -
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Radek Hylmar -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Pavel Drabina -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Darina Hlavicová -
Integrace České republiky do světové ekonomiky na příkladu mezinárodního podnikání společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Anna Rudnitskaya
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights