Televizní reklama v automobilovém průmyslu – Ludmila Zelená
Ludmila Zelená
Bachelor's thesis
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Commercial of automotive industry
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá televizní reklamou automobilového průmyslu. Cílem práce je analyzovat reklamu.V teoretické části jsou popsány druhy reklamy a nástroje používané v televizní reklamě.Praktická část popisuje reklamu Škoda Auto a Hyundai. Součástí je rozbor reklam na vozy Škoda Superb a Hyundai i20. Práce je zakončena výzkumem.Abstract:
This bachelor thesis is focused on commercial of automotive industry. The aim of this thesis is to analyse commercial.In theoretical part are described kinds of advertisement and tools which are using in commercial.The practical part describes advertisement of Škoda Auto and Hyundai. This part includes analyses of commercials of vehicles Škoda Superb and Hyundai i20. In the end is research.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Iva Prokopová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Televizní reklama jako etický problém 21. století
Andrea BARTÍKOVÁ -
Reklama a děti/dospívající
Petra Pichová -
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Radek Hylmar -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Pavel Drabina -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Michal Moravec -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Darina Hlavicová -
Integrace České republiky do světové ekonomiky na příkladu mezinárodního podnikání společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Anna Rudnitskaya
Názov
Vložil
Vložené
Práva