Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí – Hana Trávníčková
Hana Trávníčková
Bachelor's thesis
Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí
Building a Personal Brand of a Self-Development Influencer in the Digital Environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá budováním osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí. V teoretické části je kromě vymezení pojmů influencer a influencer marketing rozebráno budování osobní značky a marketingový komunikační mix z pohledu influencerů působících v oblasti seberozvoje. V praktické části bakalářské práce jsou provedeny dva kvalitativní výzkumy. Primární výzkum je uskutečněn …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with building a personal brand of a self-development influencer in the digital environment. In the theoretical part, besides defining the terms influencer and influencer marketing, the thesis analyzes the building of a personal brand and the marketing communication mix from the perspective of influencers operating in the field of self-development. In the practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRÁVNÍČKOVÁ, Hana. \textit{Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/b28qyw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Trávníčková, Hana. Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele
Jan Veselý -
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Simona Malková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová