Andriy Chornopyshchuk

Bakalářská práce

Strategie firmy MHP na trzích východní Evropy

Strategy of corporate MHP in the Eastern European market
Anotace:
(MHP) Myronivský Hliboprodukt je jednou z vedoucích zemědělsko-průmyslových společností na Ukrajině. Hlavní činností skupiny je chov drůbeže. Aby být nezávislým na dodavateli a kolísání cen komodit, firma pěstují vlastní agrární kultury pro zajištění a výrobu krmných směsí s krmiva pro své čtyři farmy drůbežní farmy. MHP ovládá celý výrobní cyklus od malého kuřátka po dospělou drůbež a provádí distribuci …více
Abstract:
MHP (Myronivsky Hliboproduct) is one of Ukraine's leading agro-industrial companies. MHP primarily focuses on rearing chickens. The group grows its own grain to supply its fodder mills; produces feed for its two breeder farms and four chicken farms. MHP undertakes the entire production cycle, from chicks to mature birds to finished product and its distribution with own fleet of trucks. The main objective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: René Jirek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21970