Strategie firmy MHP na trzích východní Evropy – Andriy Chornopyshchuk
Andriy Chornopyshchuk
Bakalářská práce
Strategie firmy MHP na trzích východní Evropy
Strategy of corporate MHP in the Eastern European market
Anotace:
(MHP) Myronivský Hliboprodukt je jednou z vedoucích zemědělsko-průmyslových společností na Ukrajině. Hlavní činností skupiny je chov drůbeže. Aby být nezávislým na dodavateli a kolísání cen komodit, firma pěstují vlastní agrární kultury pro zajištění a výrobu krmných směsí s krmiva pro své čtyři farmy drůbežní farmy. MHP ovládá celý výrobní cyklus od malého kuřátka po dospělou drůbež a provádí distribuci …víceAbstract:
MHP (Myronivsky Hliboproduct) is one of Ukraine's leading agro-industrial companies. MHP primarily focuses on rearing chickens. The group grows its own grain to supply its fodder mills; produces feed for its two breeder farms and four chicken farms. MHP undertakes the entire production cycle, from chicks to mature birds to finished product and its distribution with own fleet of trucks. The main objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21970
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: René Jirek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21970
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová -
Formulace Corporate strategie firmy EPRAVO.cz dle konceptu strategického řízení
Dana Šibravová -
Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby
Veronika Valterová -
Firemní kultura a strategie společnosti
Daniel Kolář -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora