Barbora Hrdličková

Diplomová práce

Uvedení nového výrobku na trh

Launching a new product on the market
Anotace:
Pod značkou BeBe Brumík, která je ve své kategorii na trhu silná a rostoucí značka, je v roce 2011 je na trh uváděna novinka BeBe Brumík Snídaně zaměřená svým positioningem na novou příležitost. Cílem mé práce je ověřit nastavení a vnímání positioningu novinky BeBe Brumík Snídaně po několika měsících po uvedení na trh a dát doporučení pro podporu a utváření positioningu pro tento produkt do budoucna …více
Abstract:
Under BeBe Brumík, which is in its category a strong growing brand, an innovation BeBe Brumík Breakfast focusing with its positioning on new consumption occasion was launched in 2011. The target of my work is to verify setting and perception of BeBe Brumík Breakfast's positioning after few months after launch and to give recommendations for product support and positioning in the future. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Klára Titlbachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29954