Barbora Hrdličková

Master's thesis

Uvedení nového výrobku na trh

Launching a new product on the market
Abstract:
Pod značkou BeBe Brumík, která je ve své kategorii na trhu silná a rostoucí značka, je v roce 2011 je na trh uváděna novinka BeBe Brumík Snídaně zaměřená svým positioningem na novou příležitost. Cílem mé práce je ověřit nastavení a vnímání positioningu novinky BeBe Brumík Snídaně po několika měsících po uvedení na trh a dát doporučení pro podporu a utváření positioningu pro tento produkt do budoucna …more
Abstract:
Under BeBe Brumík, which is in its category a strong growing brand, an innovation BeBe Brumík Breakfast focusing with its positioning on new consumption occasion was launched in 2011. The target of my work is to verify setting and perception of BeBe Brumík Breakfast's positioning after few months after launch and to give recommendations for product support and positioning in the future. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2012
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Klára Titlbachová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29954