Dramatický soubor jako prostředek socializace – Petra Krušinová
Petra Krušinová
Bakalářská práce
Dramatický soubor jako prostředek socializace
Dramatic group as means of socialization
Anotace:
Anotace Dramatická výchova svou podstatnou socializační funkcí vede všechny zúčastněné k úzké spolupráci, a může být proto i efektivním prostředkem k rozvoji sociálního cítění a partnerských vztahů v divadelních souborech, které s využitím principu dramatické hry připravují své inscenace. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy socializace, její činitele a průběh ve skupině adolescentních vrstevníků …víceAbstract:
Drama education and its important socialization function leads everyone involved to close cooperation and can thus become an efective tool in the process of developping social feelings and relationships in theatre companies, which make their productions using the principle of dramatic play. The theoretical part of this thesis explains basic terminology of socialization, its course and agents in a group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Krista Bláhová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krušinová, Petra. Dramatický soubor jako prostředek socializace. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Dynamika programu zážitkových kurzů: modelovaná vs. skutečná dramaturgie
Martina BLAŽKOVÁ -
Skupinová dynamika v rámci organizace studentské akce Rekreflám 2012
Martina KLIMEŠOVÁ -
Vliv dramatické výchovy na skupinovou dynamiku a prožívání klientek diagnostického ústavu mládeže
Hana Škrovová -
Osobnostní a sociální výchova jako aspekt rozvoje sociálních dovedností žáků
Alena Březovská -
Vztah dětí staršího školního věku k rodnému kraji jako aspekt úspěšné socializace
Hana HRUŠKOVÁ -
Socializace žáka s odlišným mateřským jazykem do třídního kolektivu na druhém stupni základní školy.
Iva KOŠŤÁLOVÁ -
Analýza CRISPR-Cas systémů a jejich aplikační využití v editaci genomů u Staphylococcaceae
Jiří Holoubek -
Mutageneze nekódujících RNA u multiformního glioblastomu pomocí metody CRISPR/Cas9
Matej Jasík