Petra SOJKOVÁ

Master's thesis

Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických

Literacy of primary school pupils practical
Anotácia:
Diplomová práce popisuje význam komunikace obecně, úžeji se věnuje funkční gramotnosti, specializuje se na gramotnost čtenářskou u vycházejících žáků ZŠ praktických. Teoretická část práce vysvětluje stále se vyvíjející pojem ?čtenářská gramotnost? a zasazuje ji do širší souvislosti lidské komunikace. Praktická část si klade za cíl pomocí testů čtenářské gramotnosti a dotazníků pro žáky nalézt souvztažnost …viac
Abstract:
The work describes the importance of communication in general, focuses more narrowly functional literacy, specializing in reading literacy. Theoretical part explains the evolving concept of "literacy" and puts it into the broader context of human communication. The practical part is aimed at using literacy tests and questionnaires for students to find a correlation between the level of literacy of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Kamila Beránková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOJKOVÁ, Petra. Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Uč. pro 1.st. ZŠ a SpŠ+ 6 specializací