Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických – Petra SOJKOVÁ
Petra SOJKOVÁ
Master's thesis
Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických
Literacy of primary school pupils practical
Anotácia:
Diplomová práce popisuje význam komunikace obecně, úžeji se věnuje funkční gramotnosti, specializuje se na gramotnost čtenářskou u vycházejících žáků ZŠ praktických. Teoretická část práce vysvětluje stále se vyvíjející pojem ?čtenářská gramotnost? a zasazuje ji do širší souvislosti lidské komunikace. Praktická část si klade za cíl pomocí testů čtenářské gramotnosti a dotazníků pro žáky nalézt souvztažnost …viacAbstract:
The work describes the importance of communication in general, focuses more narrowly functional literacy, specializing in reading literacy. Theoretical part explains the evolving concept of "literacy" and puts it into the broader context of human communication. The practical part is aimed at using literacy tests and questionnaires for students to find a correlation between the level of literacy of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Kamila Beránková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOJKOVÁ, Petra. Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Uč. pro 1.st. ZŠ a SpŠ+ 6 specializací
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší