Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu – Ing. Lukáš Městka
Ing. Lukáš Městka
Bachelor's thesis
Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout inovativní reklamní kampaň pro nově vznikající překladatelskou agenturu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá zvláštnostmi překladatelské činnosti, marketingovým mixem a segmentací zákazníků. Podstatnou součástí teoretické části je také reklama a její formy. V druhé části práce jsou aplikovány teoretické znalosti na reálné prostředí trhu …moreAbstract:
The goal of this Bachelor thesis is to present a draft plan for an innovative and effective advertising campaign for a newly established translation agency. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the specialized activities of translation agencies, their marketing mix and customer segmentation. A substantial element of the theoretical part includes an in-depth look …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/jgwxt/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MĚSTKA, Lukáš. \textit{Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/b38jij/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek