Dítě se zrakovým postižením předškolního věku v prostředí heterogenní třídy – Lenka KONDERLOVÁ
Lenka KONDERLOVÁ
Bachelor's thesis
Dítě se zrakovým postižením předškolního věku v prostředí heterogenní třídy
A child with a visual impairment of preschool in a heterogeneous class setting
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na dítě se zrakovým postižením předškolního věku zejména v kontextu heterogenní třídy. Teoretická část práce poskytuje přehled o zrakovém postižení, častých zrakových vadách u dětí a strategiích pro předškolní vzdělávání u dětí se zrakovým postižením. Zvláštní pozornost je věnována kortikálnímu poškození zraku, jeho symptomům, diagnostice a terapii, stejně jako problematice …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the preschool child with visual impairment, particularly in the context of a heterogeneous classroom. The theoretical part of the thesis provides an overview of visual impairment, common visual impairments in children and strategies for preschool education for children with visual impairment. Special attention is given to cortical visual impairment, its symptoms, diagnosis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucie Flekačová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONDERLOVÁ, Lenka. Dítě se zrakovým postižením předškolního věku v prostředí heterogenní třídy. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special needs education / Special needs education: early childhood
Práce na příbuzné téma
-
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Metody rané péče o dítě se zrakovým postižením
Kateřina Roubová -
Specifika práce s dítětem se zrakovým oslabením v logopedické intervenci
Veronika Pikešová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Posilování zrakové percepce v předškolním vzdělávání
Regina MIKULENKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
16. 4. 2024