Návrh vizuální identity pro apartmány v Jizerských horách s využitím storytellingu – Matyáš Procházka
Matyáš Procházka
Bakalářská práce
Návrh vizuální identity pro apartmány v Jizerských horách s využitím storytellingu
Visual Identity Design with Storytelling for Apartments in the Jizera Mountains
Anotace:
Práce se zabývá navržením vizuální identity a jejím obohacením o storytelling pro Apartmány Bramborka s vytvořením praktických výstupů vycházejících z nastaveného vizuálního stylu. Teoretická část práce zkoumá zásady při tvorbě značky a její postavení na trhu. Dále rozebírá funkci a složení vizuální identity, která je následně dána do kontextu hoteliérství. Práce zkoumá efektivitu hotelových identit …víceAbstract:
The work deals with designing a visual identity and its enrichment with storytelling for the Bramborka Apartments with the creation of practical outputs based on the set visual style. The theoretical part of the thesis examines the principles in the creation of the brand and its position in the market. It also discusses the function and composition of the visual identity, which is then put into the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92933
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Anna Hábová
- Oponent: Jakub Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92933
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová