Jan Slepička

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s.

Analysis of marketing-mix of the company AAA AUTO a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO. Primárním cílem práce je analyzovat fungování jednotlivých složek marketingového mixu společnosti se zaměřením na specifika trhu s ojetými vozy. Sekundárním cílem je podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření mezi zákazníky. Práce je rozdělena na úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická …more
Abstract:
This work is focused on analysis of marketing mix in the company AAA Auto. The primary aim is to analyse the functionality of each marketing-mix components of the company. Particular attention is paid on the used-car market and its specifics. The secondary aim is to perform a questionnaire research within customers of the company. The work is divided into introduction, theoretical-methodological part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Jan Dobiáš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45331

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management