Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh – Bc. Eva Pšenicová
Bc. Eva Pšenicová
Diplomová práce
Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh
Marketing Communication Strategies SW Carat for the Czech and Slovak Markets
Anotace:
Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část …víceAbstract:
Diploma thesis relates to the practical use of contemporary marketing communiction in the Company TECHNODAT Develop s.r.o. in the Zlin City. This work focuses on the communication of the CARAT product ? software for comprehensive interior design ela-boration. The main attention to the theoretical part of the diploma thesis is drawn to key conceptions about the marketing sphere and the marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŠENICOVÁ, Eva. \textit{Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/b43r1a/.
Jak správně citovat práci
Pšenicová, Eva. Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Andrea Straková -
Vypracování návrhu marketingové komunikace vybrané firmy
Tereza Kalužová -
Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Denisa Konvičná -
Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj
Zuzana Šlúchová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova