Lenka Kovačová

Bakalářská práce

Marketingové šetření finančních příspěvků neziskovým organizacím

Marketing research on financial donations to non-profit organizations
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována individuálnímu dárcovskému chování populace v České republice. Cílem práce je odhalit faktory, které mají vliv na rozhodnutí poskytovat finanční dar neziskovým organizacím. V současné době není v České republice prováděno mnoho podobných výzkumů. V teoretické práci jsou vymezené základní informace o neziskových organizacích, neziskovém marketingu, financování neziskových …více
Abstract:
In this thesis I focus on the donor behavior fo the population in the Czech Republic. The aim of the thesis is to identify basic factor, that may influence the decision to provide donation to non-profit organizations. There are currently no similar re-searches in the Czech Republic. Firstly, in the theoretical part I define basic infor-mation about non-profit organizations, non-profit marketing, funding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Kristina Somerlíková, Ph.D.
  • Oponent: Petra Chromečková, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií